Νότα Κυμοθόη: Οι αχόρταγοι του ελληνικού σιδηρόδρομου
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .
Το να αγαπάς τη χώρα σου στην εποχή μας, θεωρείται "φετίχ", από κάποιους απλούς ονειροπόλους καλλιτέχνες ή επισκέπτες, σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, στην οποία κάποιοι πολιτικοί και οι συν αυτών με τα μεγάλα σαγόνια, δεν άφησαν όρθιο τίποτα. Και το λέω αυτό, διότι, όπου κι αν στραφείς, ξεπηδά κι ένα σκανδαλώδες θέμα, το οποίο μας πληγώνει.
Οι μεγαλοστομίες, από όσους κόπτονται για να κάνουν έργα, καλό θα είναι να έχουν μέσα τους και κάποιες "αρετές", δίχως τις οποίες, δεν θα υπάρχει μέλλον. Διότι, αισθάνομαι, πως έχουν κάποιοι οσφριστεί το άρωμα του χρήματος, και σε περιοχές με βεβαρημένο παρελθόν, ενώ δεν έχει ξεκαθαριστεί το όλο τοπίο, ονειρεύονται και σχεδιάζουν, πως θα καρπωθούν ευκαιρίες...
Στον πίνακα της εικόνας, αν παρατηρήσουμε θα δούμε μια κατασπατάληση δημοσίου χρήματος, το οποίο δυστυχώς έχει χρεωθεί στα ελληνικά νοικοκυριά και ο ελληνικός σιδηρόδρομος πάσχει...
Ήρθαν λοιπόν οι φίλοι μας οι Ιταλοί και αγόρασαν ένα μεγάλο μέρος από το χρέος , παρά τις ταλαιπωρίες που έχει υποστεί το επιβατικό κοινό, από τις αντιδράσεις των εργαζομένων με ατυχήματα, και θέματα που συμβαίνουν από την ξεροκεφαλιά τους...
Κι αναρωτιέμαι, όπως αναρωτιούνται πολλοί επιβάτες, για να μάθουν τι ακριβώς συμβαίνει, γιατί, κάποιοι, περνούν τον κόσμο για...ηλίθιο.
Δηλαδή παρατηρούμε πως...
Μεταξύ των ετών 2000 έως 2011, το ελληνικό Δημόσιο δαπάνησε 4,6 δισεκατομμύρια ευρώ, ένα υπέρογκο χρηματικό ποσό που φανερώνει ο Εθνικός Ποροϋπολογισμός αυτών των χρόνων. Και την περίοδο 2001 έως 2008 δαπάνες που διαμορφώνονται σε χρηματικό ποσό 2 δισεκατομμυρίων ευρώ...
Ποιοί κυβερνούσαν τη χώρα αυτά τα χρόνια; Ποιοι ευθύνονται;
Υπάρχει ζημιά στα παραπάνω ποσά, από συμβάσεις του ΟΣΕ με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, ας πούμε, για υλικό που είναι παρατημένο μέσα στα χωράφια και κατά μήκος των γραμμών του ΟΣΕ σε όλο το ελληνικό δίκτυο; Και τι ακριβώς έχει συμβεί με όλους αυτούς τους μαφιόζους που τόσα χρόνια έκλεβαν τα καλώδια του χαλκού;
Τα έκλεβαν; Και που τα πουλούσαν; Ποιος τα αγόραζε;
Δηλαδή βλέπουμε σε μια χώρα να υπάρχει λεηλασία και να μη νοιάζεται κανένας.
Το ενδιαφέρον των εργαζομένων ήταν να μη πουληθεί ο ΟΣΕ.
Δεν είδα μια απεργία όλα αυτά τα χρόνια, για να μη ληστεύεται ο ΟΣΕ.
Δεν είδα μια απεργία όλα αυτά τα χρόνια, για να μαζευτούν τα πεταμένα σίδερα του ΟΣΕ απ΄ τα χωράφια κατά μήκος των γραμμών του.
Και μιλάμε μόνον γι΄ αυτό το υλικό;
Αν υπάρχει πραγματικό φιλότιμο από έναν έντιμο άνθρωπο, εργαζόμενο μέσα στον ΟΣΕ, ας καταγγείλει τις λεηλασίες που έγιναν...
Δεν γνώριζε κανένας τίποτα όλ΄ αυτά τα χρόνια;
Υπάρχει ασφάλεια στον ελληνικό σιδηρόδρομο, έτσι όπως τον έχουν καταντήσει;
Ποιος ευθύνεται για όλη αυτήν την κατάσταση;
Οι γραμμές, έχουν χρυσοπληρωθεί από τον ελληνικό λαό και δεν πρέπει να καταργούνται, όταν δημιουργείται νέο δίκτυο, αλλά να αξιοποιούνται, για διαδρομές ιστορικές.
Για παράδειγμα στον σταθμό της Τιθορέας, άκουσα πως καταργείται η διαδρομή των σταθμών για Τιθορέα-Αμφίκλεια- Λιλαία-Μπράλο-Λιανοκλάδι.
Η διαδρομή αυτή είναι αφ΄ενός ιστορική, αφ΄εταίρου έχει και μια μεγάλη αξία φυσικού κάλους. Καλό θα είναι να υπάρξει Προαστιακός για τους κατοίκους των περιοχών αυτών, αλλά και για το ίδιο το Περιβάλλον, όπου θα μπορεί κάποιος να το επισκέπτεται και να μη αποκλειστεί.
Θα παρακαλέσω θερμά, όλους τους φορείς της ελληνικής και τοπικής κοινωνίας, να σεβαστούν τους ανθρώπους που κατοικούν σε αυτές τις ιστορικές περιοχές και ο Υπουργός Μεταφορών μαζί με την Περιφέρεια να δώσουν πνοή ανάπτυξης στην περιοχή κι όχι μαρασμό.
Νότα Κυμοθόη
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου