ΕΥΧΗ

Ό,τι είναι ο νους και η καρδιά για τον άνθρωπο, είναι και η Ελλάδα για την οικουμένη. Βόλφγκανγκ Γκαίτε (Γερμανός ποιητής και φιλόσοφος 1749-1832)

17 Οκτωβρίου, 2018

Νότα Κυμοθόη "Φωτογραφίες μου από τη Ρούμελη"

Photography "Θεά Αθηνά" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη "Φωτογραφίες μου από τη Ρούμελη"
Οι φωτογραφίες μου αποτελούν διαδρομές μου στην Στερεά Ελλάδα ή Ρούμελη, όπως λέγεται κι επειδή έχουν εμπνεύσει ως εικόνες όλα αυτά τα χρόνια για διάφορα γραφήματα, αναρτώ κάποιες χαρακτηριστικές, τις οποίες ζήτησαν αγαπημένοι μου μαθητές και μαθήτριες. Οι φωτογραφίες όλες όλες έχουν πνευματικά δικαιώματα και δεν παραχωρούνται για λήψη από κανέναν για χρήση κανενός, δίχως την δική μου γραπτή άδεια και σφραγίδα! 
Στην άνω εικόνα, η θεά Αθηνά, προστάτιδα της πόλης Αθήνα, που φέρει και το όνομά της.
                                                                             

Photography "Πλατεία Συντάγματος Αθήνα"Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography "Ακαδημία Αθηνών" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Ιερό Ζηνός (Διός) Υψίστου Πνύκα Αθήνα" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography "Ναός Θεού Απόλλωνος Υπάτη" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Άρης Βελουχιώτης Λαμία"Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Πλατεία Συντάγματος" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Ναός Θεάς Αθηνάς Κραναίας Ελάτεια"Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Ναός Θεού Ασκληπιού Ελάτεια"Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Εύζωνοι Αθήνα" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Θόλος Δελφών Θεάς Αθηνάς Προναίας"Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Τοπίο με βελανιδιά Ξυλικοί" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Δρόμος Καλλιδρόμου Μενδενίτσα" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Έρκυνα νερά Λιβαδειά"Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Διαδρομές στην Ελάτεια" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography "Παρνασσός Ελάτεια"Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Παρνασσός Ελάτεια" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Photography "Ναός Θεού Απόλλωνος Δελφοί" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography "Ακαδημία Αθηνών" Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Photography Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Ευχαριστώ για τη επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μου κι ευελπιστώ να εκτιμήσετε τον κόπο μου. Η κάθε μου φωτογραφία αποτελεί μια μικρή ιστορία για την εποχή λήψης της, για τον τόπο και για τη στιγμή που με το δικό μου βλέμμα έγινε ένα ξεχωριστό έργο φωτογραφικής τέχνης μου. Δεν είμαι επαγγελματίας φωτογράφος, αλλά ερασιτέχνης. Το φως δημιουργεί εικόνες μοναδικές. Στις άνω φωτογραφίες μου αποτυπώνεται η στιγμής αυτής της λήψης μου. Όλες οι φωτογραφίες μου έχουν κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα κι απαγορεύεται η λήψη και χρήση τους δίχως την γραπτή άδειά μου. Ευχαριστώ για την κατανόηση!
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός, Ποιήτρια
Photography art and writer Kymothoe Nota © Νότα Κυμοθόη

Δεν υπάρχουν σχόλια: