ΕΥΧΗ

Ό,τι είναι ο νους και η καρδιά για τον άνθρωπο, είναι και η Ελλάδα για την οικουμένη. Βόλφγκανγκ Γκαίτε (Γερμανός ποιητής και φιλόσοφος 1749-1832)

30 Μαρτίου, 2019

Νότα Κυμοθόη "Μικρές ιστορίες από τα παιδικά μου χρόνια" Δοκίμιο

Νότα Κυμοθόη
"Μικρές ιστορίες από τα παιδικά μου χρόνια"
Δοκίμιο

ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ, ΜΗΤΕΡΑ 9 ΜΟΥΣΩΝ, ΛΕΒΑΔΕΙΑ, ΒΟΙΩΤΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΒΑΔΕΙΑ :ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
(5 Οκτωρβρίου 2015)
θυμίαμα λίβανον 

Μνημοσύνην καλέω, Ζηνὸς σύλλεκτρον, ἄνασσαν, 
ἣ Μούσας τέκνωσ' ἱεράς, ὁσίας, λιγυφώνους, 
ἐκτὸς ἐοῦσα κακῆς λήθης βλαψίφρονος αἰεί, 
πάντα νόον συνέχουσα βροτῶν ψυχαῖσι σύνοικον, 
εὐδύνατον κρατερὸν θνητῶν αὔξουσα λογισμόν, 
ἡδυτάτη, φιλάγρυπνος ὑπομνήσκουσά τε πάντα, 
ὧν ἂν ἕκαστος ἀεὶ στέρνοις γνώμην κατάθηται, 
οὔτι παρεκβαίνουσ', ἐπεγείρουσα φρένα πᾶσιν. 
ἀλλά, μάκαιρα θεά, μύσταις μνήμην ἐπέγειρε 
εὐιέρου τελετῆς, λήθην δ' ἀπὸ τῶν δ' ἀπόπεμπε. 
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη
Artnotakymothoe©Nότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη©Nότα Κυμοθόη




ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΕΛΛΑΔΑ: ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ, ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ © Nota Kimothoi
Φωτογραφία Νότα Κυμοθόη© Nότα Κυμοθόη (ανάρτηση 4 Οκτώβρη 2015 στο Google plus)
"Ηλιακο ρολόι" χτισμένο σε τοίχο, ολοσχερής καταστροφή και "διάσωση" για να έρθει όλη η αλήθεια στο φως, όπως θέλει κι ο Θεός της αλήθειας τους φωτός! Ευχαριστούμε
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη
Artnotakymothoe©Nότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη©Nότα Κυμοθόη



"Η θεϊκή ουσία της ψυχής αγαπά τη μουσική δοσμένη ως μελωδία στον άνθρωπο από τον Δημιουργό. Κι αν νιώσεις μέσα σου αίσθημα άγχους ή κάποιο κενό, αμέσως θέλεις ν΄ ακούσεις μουσική, γιατί σε ικανοποιεί ο ήχος κι ας μη έχεις άφθονα υλικά αγαθά να βασίζεσαι σε αυτά για την ευτυχία σου ή κάποιο αγαπημένο πρόσωπο πλάι σου, όταν το χρειάζεσαι. Είναι μια παράξενη αγωνία, σαν ηχώ της ψυχής που ανυπομονεί ακαταμάχητα για να ξεδιψάσει." Νότα Κυμοθόη

ΗΛΙΑΚΟΣ ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ως Ιερός Ταύρος, πέρασε και στη χριστιανική λατρεία, με τον υμνογράφο της Εκκλησίας, να υμνεί με αυτόν τον τρόπο την Παναγία και τον Χριστό: «Δάμαλις τον μόσχον η τεκούσα». Σε συμβολισμό ανάμνησης του Ηλιακού Θεού της Γονιμότητας, υπάρχει μέσα στον τρούλο των ορθοδόξων εκκλησιών, πλάι σ΄έναν ευαγγελιστή...
Είδωλο, όπως βέβηλα χαρακτήρισαν τη μορφή του Ταύρου με τα κέρατα, ήταν ο βαχανάς=συνοδός του Ζηνός (Δία) κι ο τύρος=ο Ζευς. Ειδωλολατρία χαρακτηρίζουν τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, οι αμόρφωτοι μισέλληνες, οπού έχουν άγνοια του όλου θέματος, κι απορώ, αφού είναι έτσι, πως έχουν αυτό το πανίερο κι αρχαίο ελληνικό σύμβολο μέσα στους ιερούς ναούς του χριστιανισμού; 


ΗΛΙΑΚΟΣ ΘΕΟΣ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ! ΟΣΙΟΣ και ΟΣΙΩΤΗΡ, λέξεις κι έννοιες βαθιά ριζωμένες στο ελληνικό πνεύμα από την πρωτόγονη τελετουργία του ιερού Ταύρου Ζευ. Έχει και μεγαλύτερη σημασία, διότι σχετίζεται με τη μεγαλύτερη Πανσέληνο του Μαϊου. Ο Ταύρος που θυσιαζόταν, ονομαζόταν Οσιωτήρ, που σημαίνει αυτός που εξαγνίζεται. Κι εδώ ταυτίστηκε με την "Θυσία Θεσού"; Δηλαδή είναι το θύμα του ιερέα που κάνει την εξαγνίαση του χώρου ή του αγώνος ή της καλότυχης κι επιτυχημένης εκστρατείας. Το ζώο Ταύρος είναι στην περίπτωση του θύματος της ιερής τελετής η ενσάρκωση του Θεού. Ο δε ιερέας ονομαζόταν Όσιος.
Δυο έννοιες οι οποίες έχουν εισχωρήσει βαθιά στο χριστιανισμό.
(ανάρτηση στις 15 Οκτώβρη 2015 στο Google plus)
Νότα Κυμοθόη©Nότα Κυμοθόη



ΕΥΡΩΠΗ:ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΜΥΘΟΣ: Η ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΙ ΟΝΟΜΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ. Πόσο μεθοδευμένα όλα...Η Κρήτη κι ο Δίας (ταυροκαθάρψια, πλούτος, αρχαιότητες). Και Ιερός Ταύρος, πέρασε και στη Χριστιανική λατρεία, με τον υμνογράφο της Εκκλησίας, να υμνεί με αυτό τον τρόπο την Παναγία και τον Χριστό: «Δάμαλις τον μόσχον η τεκούσα». Αλλά το αρχαίο ελληνικό πνεύμα καταδικάζεται ακόμα ως ειδωλολατρικό πνεύμα και το ελληνικό αλφάβητο ιστορείται ως "Φοινικικό", κι ότι έχει σχέση με την ελληνική αρχαιότητα καταστρέφεται... από το 330 μ.Χ. με διάταγμα του Μέγα Κωνσταντίνου Αυτοκράτορα Νέας Ρώμης Ανατολής Θεού (όπως αυτοονομάστηκε ο ίδιος για να προκαλέσει τον πατέρα του Κωνστάντιο Χλωρό, Καίσαρα εκείνη την εποχή στη Δύση, που δεν τον αναγνώριζε ως γιο του. ΦΕΥ!...
Η συνέχεια είναι πολύ πικρή...για τους Έλληνες και για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό...
(αναρτήθηκε 15 Οκτωβρίου 2015 στο LEVADIA VIOTIAS, GREECE ggogle plus)
Νότα Κυμοθόη©Nότα Κυμοθόη


ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΓΑΜΟΣ! 
Παράσταση από ερυθρόμορφη πυξίσα , 430-425 π.Χ., που βρίσκεται στο Ἀρχαιολογικό Μουσείο της Θήβας, στη Βοιωτία, Ελλάς



ΗΡΑ ΘΥΛΑΖΟΥΣΑ  ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ, ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΙΡΙΣ:
Ο Κρίνος, ως θεϊκό φυτό, από την αρχαία Ελλάδα!

Οι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν τόσο κομψό αυτό το φυτό, τόσο όμορφο κι αρωματικό, που πίστευαν πως έχει θεϊκή καταγωγή. Λέγανε, πως όταν γεννήθηκε ο Ηρακλής, ο Ερμής έφερε το βρέφος κρυφά στον Όλυμπο και το έβαλε στο στήθος της Ήρας για να θηλάσει. Ο Δίας, που ήθελε ο γιος του να γίνει αθάνατος και να εξουσιάζει όλους τους άλλους ανθρώπους, είχε ποτίσει ήδη την Ήρα μ' ένα κόκκινο γλυκό κρασί και μισομεθυσμένη αποκοιμήθηκε. Το παιδί όμως δάγκωσε τη ρώγα και η Ήρα από τον πόνο πετάχτηκε από τον ύπνο της, πέταξε το παιδί κάτω και από τις σταγόνες γάλα που πετάχτηκαν ψηλά σχηματίστηκε ο Γαλαξίας ενώ αυτές που έπεσαν στη γη μεταμορφώθηκαν σε ωραία και μυρωμένα λουλούδια που ονομάστηκαν κρίνους ή ίριδες.

Οι "Τοιχογραφίες" που βρέθηκαν στη Μινωική Κρήτη και στη Θήρα (Σαντορίνη), φανερώνουν πως ο λευκός κρίνος ( ονομαζόμενος αργότερα και κρίνος της Παναγιάς) χρησιμοποιούνταν ως θρησκευτικό σύμβολο παρθενίας κι αγνότητας από την αρχαία Ελλάδα. Αργότερα, οι πρώτοι χριστιανοί για να δικαιολογήσουν την εγκυμοσύνη της Μαρίας (δεδομένης της απουσίας του Ιωσήφ) ταύτισαν το λουλούδι με την αγνότητα και την άσπιλη σύλληψη του Χριστού στη μήτρα της Παναγίας. Βέβαια, το λευκό ήταν και είναι σύμβολο της αγνότητας και της ταπεινότητας. Και σήμερα ο κρίνος είναι σύμβολο αυτών που προσπαθούν να αλλάξουν τον κόσμο.

Η αρχαία αυτή παράσταση, όπως και άλλες, έχουν μεταφερθεί στην παράσταση της Παναγίας Γαλακτοτροφούσας
εικόνα:Αρχαίο Ελληνικό Αγγείο, με την παράσταση της Ήρας να θηλάζει τον Ηρακλή
Νότα Κυμοθόη©Nότα Κυμοθόη

Η ΘΕΑ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ:ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
Η ΘΕΑ ΝΙΚΗ ήταν το Πρόσωπο της δόξας του ελληνικού πολιτισμού!!! Κόρη της Στύγας και του Πάλλαντα κι αδέρφια της ήταν: ο Κράτος, ο Ζήλος και η Βία. Όταν επικράτησε η θρησκεία του Δία ως αρχηγού των θεών, η Νίκη και τ' αδέρφια της έγιναν ακόλουθοί του. Η μάνα της η Στύγα πρόσφερε τα παιδιά της ως συμμάχους του Δία κατά την Τιτανομαχία.

Η Θεά Νίκη ταυτίζεται με τον ηνίοχος των θεών. Εμφανίζεται με φτερά και ξεχωρίζει από τις άλλες γυναικείες θεότητες.

Η λατρεία της περιελάμβανε πομπές, σπονδές και θυσίες ζώων, ενώ γίνονταν και ικεσίες από τις ιέρειες των μαντείων. Αν η θεά απαντούσε στις παρακλήσεις των ιερειών τότε δινόταν και η απάντηση προς τον αιτούμενο του μαντείου.

Στον Παρθενώνα υπήρχε ολόχρυσο άγαλμα της Θεάς Νίκης, ενώ υπήρχε και ναός αφιερωμένος σε αυτήν. Στο χρυσελεφάντινο άγαλμα του Δία στην Ολυμπία υπήρχε και η Νίκη. Σύμφωνα με τον Παυσανία, το άγαλμα της Αθηνάς Νίκης αναπαριστούσε τη Νίκη χωρίς φτερά (Άπτερος Νίκη), που σήμαινε ότι το άγαλμα δε θα έφευγε ποτέ από την Αθήνα.
Γνωρίζει όλος σχεδόν ο κόσμος τη Νίκη της Σαμοθράκης, που φυλάσσεται στο Λούβρο, έργο του 190 π.Χ.
Εισήλθε στο Χριστιανισμό ως Αρχάγγελος κι εδώ ταυτίστηκε αυτή της η παράσταση με τον Αρχάγγελο Γαβριήλ, να προσφέρει στη μητέρα του Χριστού τον λευκό κρίνο του ευαγγελισμού.
Νότα Κυμοθόη©Nότα Κυμοθόη



ΚΡΙΟΦΟΡΟΣ ΕΡΜΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ, ΒΟΙΩΤΙΑΣ, 450 π. Χ.

Ποιος λοιπόν πούλησε το υπέροχο αυτό, αρχαίο έργο, στο Μουσείο του Λούβρου; Ποιοι ξεπουλάνε τις αρχαιότητες της χώρας μας, που δεν θέλουν να ακούνε για το αρχαίο ελληνικό πνεύμα; Ποιοι μισούν το αρχαίο ελληνικό πνεύμα των αρχαίων Ελλήνων και τι έχουν να κερδίσουν με αυτήν όλη την καταστροφή; ερωτήματα κι απαντήσεις, οπού καμιά θρησκευτική ομάδα, δε μπορεί ν΄απαντήσει. Μόνον η επιστημονική κοινότητα και οι γνήσιοι μελετητές κι ερευνητές, δίνουμε απαντήσεις!
ΚΡΙΟΦΟΡΟΣ ΕΡΜΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΒΑ, ΒΟΙΩΤΙΑ, ΕΛΛΑΣ, 450 π.Χ., είναι στο Μουσείο του Λούβρου, στο Παρίσι/Kriophoros Hermes from Thebes in Viotia (Boetia), Hellas ca.450 BC Muse'e du Louvre(Museum of Louvre), Paris
© Nότα Κυμοθόη/15 Οκτώβρη 2015
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη©Nότα Κυμοθόη



ΑΠΟΛΛΩΝ ΜΑΝΤΙΚΛΟΥ 700 π.Χ.-675 π. Χ..ΟΡΕΙΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕ ΒΟΙΩΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ!!!Πως βρέθηκε από τη ΘΗΒΑ της ΒΟΙΩΤΙΑΣ,  στο Μουσείο Καλών Τεχνών της Βοστόνης;

Ο Μάντικλος το αφιέρωσε στον Εκηβόλο Αργυρότοξο Απόλλωνα, ως τάμα για να πάνε καλά οι δουλειές του. Γράφει: "Ο Μάντικλος μ΄αφιέρωσε στον Έκηβλο Αργυρότοξο Απόλλωνα ως δεκα΄τη. Εσύ Φοίβε δώσε του όμορφη ανταμοιβή".

Πρόκειται για τα αρχαία ΔΑΙΔΑΛΑ ΕΡΓΑ ΕΛΛΗΝΩΝ , κι αναφέρεται σε τρεις περιόδους η Δαιδαλική τεχνική τους.

(ορειχάλκινο αγαλματίδιο ύψους 20,3 cm, που αγοράστηκε από το Μουσείο Καλών Τεχνών της Βοστώνης. Από ποιόν; Ποιος το πούλησε και πότε;)

ΑΠΟΛΛΩΝ ΜΑΝΤΙΚΛΟΥ 700 π.Χ.-675 π.Χ: Ορειχάλκινο αγαλματίδιο, ύψους 20,3 cm, που βρίσκεται στο Μουσείο Καλών Τεχνών της Βοστώνης. Πως το απόκτησε; Πως βρέθηκε εκεί και πότε αγοράστηκε κι από ποιόν;
Μόνον οι γνήσιοι μελετητές κι ερευνητές, δίνουν απαντήσεις! Οι όσοι σιωπούν, είναι συμμέτοχοι της "απάτης" και της "κλοπής" των "ιερών κι οσίων" του αρχαίου ελληνικού πνεύματος, οπού θα έρθει ώρα και η όλη αλήθεια θα φανερωθεί!!!
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη©Nότα Κυμοθόη


ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΡΩΜΗΣ: ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΔΙΠΛΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ: 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1957 ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ 2 ΣΥΝΘΗΚΕΣ:
1)ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΕΟΚ(ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ) και
2)ΕΡΩΠΑΪΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΕΥΡΑΤΟΜ) ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΚΑΧ

( ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΝΘΡΑΚΑ ΧΑΛΥΒΑ) ΠΟΥ ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΤΟ 2002 ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΝΝΙΑΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΙ ΕΝΙΑΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Ε.Ε.(ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ), ΟΠΩς ΕΓΙΝΕ!!!
Τα πρώτα κράτη που είχαν υπογράψει την ΕΚΑΧ ήταν: Βέλγιο, Γερμανία, Ολανδία, Λουξεμβούργο, Γαλλία και Ιταλία.( Έτσι απλά για να μη ξεχνιόμαστε)...
Ποιος ο ρόλος της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος σε όλη αυτή την οικονομική Συμφωνία των 2 Συνθηκών της Ρώμης το 1957;
Γιατί όλ΄ αυτά τα χρόνια επικρατεί σκοταδισμός και καταστροφή του ελληνικού πνεύματος και της ελληνικής παιδείας; Τι συμφώνησαν;
Ο Δίας ως ταύρος, μοιάζει να είναι οικείος, να είναι ο κοινός πολιτισμικός τόπος, για όλους τους λαούς της Μεσογείου. Ο Δίας Ιερός ταύρος-Θεός, όπως ακριβώς αυτός που σήκωσε στην πλάτη του την Ευρώπη, μεταφέροντάς την με αυτό τον υπερρεαλιστικό τρόπο πάνω από τη Μεσόγειο.
Είναι απλά ένας συμβολισμός ή κρύβει και κάτι άλλο;




ΣΚΡΙΠΟΥ, ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΒΟΙΩΤΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ:

Το ιστορικό αυτό μοναστήρι, χτίστηκε μέσα στον αρχαιολογικό χώρο, καταπατώντας αρχαία ιερά και όσια και λεηλατώντας τους θησαυρούς τους, Αυτό το καταμαρτυρούν τα αρχαία κομμάτια μαρμάρων με ανάγλυφα, που είναι στην τοιχοποιία του, μαζί και το αρχαίο ηλιακό ρολόϊ. Δεν ξέρω αν αυτό αρέσει στην Παναγία, αλλά μια ιερή μορφή δεν θα ανεχόταν να χρησιμοποιείται το όνομά της εις βάρος ιερών τόπων. Εδώ πρόκειται για τους αρχαίους Μινύες, όπου στην αρχαιότητα είχαν μεγάλη δύναμη και ο Ορχομενός ήταν πόλη -κράτος με δικό του βασιλιά και νόμισμα. Ο θησαυρός των Μινύων που ήταν; Αν η λίμνη των 70 χιλιομέτρων αποξηράνθηκε το 1830 έως το 1887 κι έδωσε 241.000 στρέμματα καλλιεργήσιμης γης, έρχονται εποχές, οπού η λίμνη έχει μνήμη και πλημμυρίζει με νερά. Ας κρατήσουμε τις αρχαίες μνήμες τον αρχαίων και προϊστορικών κατοίκων της περιοχής σεβάσμια, γιατί δεν χάνεται τίποτα από κανένα ιερό, όσο προϊστορικό κι αν είναι. Η αρχαία ενέργεια των αρχαίων Θεών υπάρχει!!! (ανάρτηση 4 Οκτώβρη 2015 στο Google plus)
Photography Nota Kymothoe©Nότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη©Nότα Κυμοθόη

Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη



ΧΑΙΡΩΝΕΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΕΛΛΑΔΑ/HERONIA VIOTIAS, GREECE
Γράφει η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ

Ο λέων της Χαιρώνειας, ωραιότερος λένε πως είναι, από τον λέοντα της Αμφίπολης. Τι κρύβει αλήθεια κι αυτός, πλάι στο αρχαιολογικό Μουσείο Χαιρώνειας και σε μια αρχαία πόλη, της οποίας η όλη αλήθεια έχει σκεπαστεί; Γιατί άραγε, η γη της Βοιωτίας, δεν επιθυμεί την αλήθεια των αρχαίων θεών της; Κάποιοι λένε πως έχει μεταφερθεί ο αρχαίος και ιστορικός αυτός λέων της Χαιρώνειας από τον τύμβο, όπου ήταν, για να γίνει η σιδηροδρομική γραμμή του τραίνου, τότε όταν πρωτοκατασκευάστηκε. Μόνον θλίψη εξάγεται από τις σκέψεις αυτών των συμπεριφορών, σε μια εποχή, όπου η χώρα μας είχε παντού σκόρπιες ακόμα τις αρχαιότητές της και όλους τους αραιολογικούς θησαυρούς της, γιατί το χριστιανικό πνεύμα δεν τις ήθελε να υπάρχουν στη χώρα μας. Εγκλήματα...
Leon Xaironea, Viotia, Greece © Nota Kimothoi
(ανάρτηση 4 Οκτώβρη 2015 στο Google plus)
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη
Artnotakymothoe©Nότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη©Nότα Κυμοθόη



ΈΡΚΥΝΑ, ΛΕΒΑΔΕΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΕΛΛΑΔΑ:Γράφει η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
εικόνα: 4 Οκτώβρη 2015
Ποτάμι Έρκυνα, Λειβαδιά Βοιωτίας, Ελλάδα, Ευρώπη

Ένα ιστορικό ποτάμι συνδεδεμένο με πολλές ιστορίες από τα παιδικά μου χρόνια...
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός







Photography art and writer Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
writer Kymothoe Nota © Νότα Κυμοθόη
Πνευματικά δικαιώματα © 2019 Νότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη "Μικρές ιστορίες από τα παιδικά μου χρόνια" Δοκίμιο© Νότα Κυμοθόη

Δεν υπάρχουν σχόλια: