ΕΥΧΗ

Ό,τι είναι ο νους και η καρδιά για τον άνθρωπο, είναι και η Ελλάδα για την οικουμένη. Βόλφγκανγκ Γκαίτε (Γερμανός ποιητής και φιλόσοφος 1749-1832)

18 Δεκεμβρίου, 2008

Στο καταφύγιο με την Bianca 2008, Νότα Κυμοθόη

                                                         

Στο καταφύγιο με την Bianca 2008
Νότα Κυμοθόη

Τα καλόψυχα κι αθώα ζώα, καταλαβαίνουν...
Σε ανιχνεύουν από τη μυρουδιά σου
Κι αυτή εδώ η τύπισσα, Bianca τη λένε, τόσο φιλική και καλή...
...Την είδα πρώτη φορά
κι ήρθε κοντά μου χαρούμενη
λες και τη γνώριζα από πριν...
Μου έκανε συντροφιά στη μοναξιά μου
Μοιάζει με το Φλώρο, το σκύλο που μεγάλωσα...
Ποιος ξέρει τι να συμβαίνει με τις ψυχές των ζώων;
Λέω ίσως η ψυχή του Φλώρου...υπάρχει
κι αυτή εδώ η πανέμορφη "κυρία" με θυμάται
λες και είχαμε κάνει παρέα χρόνια...

Τον αγαπούσα το Φλώρο, ήταν ο πρώτος σκύλος
που φρόντιζα μαζί με τον πατέρα μου...
Με άφηναν οι γονείς μου μαζί του από μωρό
κι εκείνος είχε μεγάλη ευθύνη για εμένα.
Δεν άφηνε μήτε κουνούπι να μ΄ακουμπήσει...


Οι αγνές ψυχές επικοινωνούν πάντα...


Στην εποχή τούτη, το Σύμπαν έχει άλλη διάσταση
Απλώστε τα χέρια με αγάπη
Αφήστε την αγάπη σας σε όλα τα πλάσματα γύρω
Απολαύστε αυτό το ταξίδι...


Ελάτε να περπατήσουμε στο Φως!..

Copyright:Νότα Κυμοθόη 2008

© Nότα Κυμοθόη 

Δεν υπάρχουν σχόλια: