ΕΥΧΗ

Ό,τι είναι ο νους και η καρδιά για τον άνθρωπο, είναι και η Ελλάδα για την οικουμένη. Βόλφγκανγκ Γκαίτε (Γερμανός ποιητής και φιλόσοφος 1749-1832)

25 Νοεμβρίου, 2022

Νότα Κυμοθόη "Τιμητική διάκριση" Ζωγραφική

Νότα Κυμοθόη

"Τιμητική διάκριση"

Ζωγραφική

                    Στην πασίγνωστη Αίθουσα των εκδόσεων ΟΣΤΡΙΑ, στην  Αθήνα, για τη συμμετοχή μου στη Ζωγραφική, τιμήθηκα στις 21 Νοέμβρη από τον ιστορικό Τέχνης Λεόντιο Πετμεζά. 

          Στην ομαδική αυτήν Έκθεση του Συλλόγου Εικαστικών Καλλιτεχνών Ελλάδος "Ο Απελλής", που λαμβάνει χώρα αυτήν την εποχή, από 21 Νοεμβρίου 2022 έως και 27 Νοεμβρίου 2022, στην Αθήνα, συμμετέχω με ένα συλλεκτικό και μοναδικό εικαστικό έργο ζωγραφικής μου, με τον τίτλο: 


"Δέντρα-Γαία-Παν Γαία- Παναγιά".
 Είναι αυτό εδώ, το μοναδικό και συλλεκτικό εικαστικό έργο ζωγραφικής μου, παραπλεύρως. Είναι ελαιογραφία σε καμβά, διαστάσεων 0,60Χ0,80 cm. Εργάστηκα με χρώματα βασικά, τα οποία δούλεψα στην παλέτα μου, για να δημιουργήσω αυτές τις αποχρώσεις και να βγει αυτό το αποτέλεσμα, που ήθελα να δημιουργήσω.

Ευχαριστώ θερμά τους φιλότεχνους φίλους και φίλες που μας τίμησαν με την ευγενή παρουσία τους. Ευχαριστώ ιδιαίτερα, όλους και όλες για την αγάπη σας στη Λογοτεχνία και στη Ζωγραφική!


    Τα εικαστικά έργα ζωγραφικής μου δεν είναι αντιγραφές, αλλά ιδέες δικές μου, μέσα από τα όσα ερεθίσματα αυτής της εποχής πέφτουν στην αντίληψή μου, για τα όσα συμβαίνουν στην ανθρώπινη κοινωνία μας. Σε αυτήν την εποχή των μεγάλων αλλαγών, εκείνα που δεν μπορώ να εκφράσω γράφοντας, τα αποτυπώνω με το χρωστήρα μου και το δικό μου τρόπο ζωγραφίζοντας.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους φιλότεχνους που με τιμούν, αγοράζοντας τα έργα μου!

Εύχομαι να είστε όλοι και όλες χαρούμενοι, υγιείς κι ευτυχισμένοι, μαζί με τις οικογένειές σας και τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη σας και την παρουσία σας κοντά μας!

Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός, Ποιήτρια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: